مصاحبه آرشیو خبر ها
تمجید الگری از عملکرد شاگردانش با وجود شکست برابر میلان

تمجید الگری از عملکرد شاگردانش با وجود شکست برابر میلان

مکس الگری با وجود شکست تیمش در برابر میلان، اعلام کرد از عملکرد شاگردانش رضایت کامل داشته و هیچ شکایتی از آنها ندارد، چرا که در این بازی فقط بدشانس بوده اند.

 

تیم یوونتوس در حالی با یک گل زیبا در برابر رقیب قدرتمند خود تن به شکست داد که گل میرالم پیانیچ مردود اعلام شد. با این حال الگری معتقد است این مسائل همیشه در فوتبال رخ می دهند:

 

من باید به تیمم تبریک بگویم که در برابر یک تیم منسجم مثل میلان که با تمام توان بازی می کرد، نمایش خوبی را ارائه کرد. آنها خوب بازی کردند و گل زدند ولی ما بد شانس بودیم. ما هم گل زدیم ولی مردود اعلام شد که این مسائل در فوتبال رخ می دهد. متاسفانه گل صحیح بود ولی اعتراض بازیکنان میلان باعث شد تا داور در تصمیم خود مردد شود. ما باید سعی کنیم بر روی فوتبالمان تمرکز کنیم، نه اینکه روی داور ها فشار وارد کنیم. در مجموع از نظر سطح فنی عملکرد خوبی داشتیم.

 

انتقام گل معروف مونتاری در زمان مربیگری الگری برای میلان؟

 

این دو صحنه کاملا با هم متفاوت بودند و از آن اتفاق سال ها می گذرد. این اتفاقات همیشه رخ می دهند و جزیی از بازی هستند.

 

الگری ادامه داد:

 

من تکرار می کنم که این شکست تغییری در مسیر ما در این فصل ایجاد نخواهد کرد. از نظر نمایشی که داشتیم، من هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم. این شکست نباید برای ما مشکلی ایجاد کند. ما بازی را کنترل کرده بودیم، شوت های زیادی به دروازه حریف داشتیم و توانستیم با حرکات خوب، بار ها به محوطه جریمه آنها برسیم. میلان در هر نیمه یک ضربه به چارچوب داشت ولی با انگیزه و سرسختی خوبی بازی می کردند. لوکاتلی یک گل فوق العاده را به ثمر رساند.

 

وی در پایان در مورد گل نزدن مجدد هیگواین گفت:

 

او باید بهتر از سوی هم تیمی ها تغذیه شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: